Han är såå gullig♥♥

Kom typ nyss hem från skolan..♥
Kolla vad Jonathan gav miejj♥


Han vågade inte ge mig den så han gav den till Fanny också sa han att hon inte fick titta på den och att hon skulle ge den till mig,Ajja lilla Fanny gav mejj den och jag öppnade lappen..♥
Jag RÅKADE riva sönder det och försökte sätta ihop den med nån grej..Jag försökte ta bort lite papper på sidorna därför gick den sönder..;(
Är så förbannad just NU alltså på mig själv.Han är ju för gullig.♥
Ajja,Just nu sitter jag och äter kakor gotti gotti♥Så ni vet så står det såhar..T+J=♥ och nedanför så är det ett hjärta och ett T i....
Oksö ska jag till Pappa i helgen tror jag;P
Och nu sitter jag och äter kakor,,Mmmmm göötttt♥
Hahha↓↓↓↓


De ser inte så goda ut men det är dom♥♥




//Tuvis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0