Tuvis

Hej alla underbara♥♥

Hoppas ni haft det bra denna vecka det har jag iallafall!!;D
Jag har solat sattt bikinin lliksom syns kvar på huden:*
Jag har badat och shoppat också:*♥
Har längtat så efter ♥Fanny♥ & ♥Filippa♥
Jag har faktis såklart knäppt bilder som jag lovat;D...
bilderna kommmer imorrn!!
Pappa får hjälpa mej sätta in dem;)
Har köpt en fin avslutnings tröja i malis ochså;D
Har köpt en varsin överraskning till Panny & Pilippa
Mmm,Förut när vi kom ut så var det ett jäkligt piss väder här hemma
Jaaa,det vart ju litte kalt när man kom till Sundsvall i linne och kort byxor..O.O
Jaaa,som jag sa ni får längta efter bilderna tills imorrn♥!








//Tuva luva hö snuva

Kommentarer
Postat av: Elin - Designar bloggar

Kolla in mina tävlingar, vinn en design & veckans blogg! :)

2012-06-03 @ 00:57:01
URL: http://kimidori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0