Hey blöggen

Heyyy..
Förlåt för jag inte bloggat nåt men..
Idag så bakade jag Chockladbollar med Fanny & Filippa gick ganska bra förutom att vi
gapskrek när vi såg en getenig eller så var det ett bi ja,ja skitt samma♥
Dampade sönder med Wilma på Skype förut..
Och Sandra roligt attt du kollar vår blogg du ställde ju en fråga till mig och
så du vet så heter jag Superstar Tjejen1 på Gsm..♥
Och snart ska jag åka till Malis (Stavning) denna lördag♥:D
Och..Milla åt upp min mackara..Dumma Milla..
Hon är ju bara ett så hon kan väll inte veta allt endå men..
Tror jag ska vara med Wilma imorrn ;)
Och jaaa heråå♥




Pöss & herrå och Gonatt bloggen♥






//Tuva



Kommentarer
Postat av: sandra

okey nice blogg :)

2012-05-23 @ 20:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0