Heyyy

Sitter och bloggar på Anna-Karins Data (Min fasters Anna-Karin;*)

Hon har målat mina naglar nyss;*

vart jätte fint;*

Bussen går halv 8 härrifrån...Mmm

Ska ju åka på semester snart;)

Flyget går halv 10 ikväll och vi är väll framme vid 2 1 tiden!!

Det var roligt på kalaset med fanny och Filippa:D

Pappa har köpt en Samsung galaxy tab...den senaste faktis:DDD

Engla och jag har laddat hem spel på den hihhi..Håller på att tjatta på Pappa

att vi ska ladda hem blogg.se appen och skype appen:D

Ska nog knäppa kort där borta med min egna kamera och sen så ska jag nog vissa er..Pappa

får hjälpa mej ladda nedd de på datan..Jaaaa,Herrå bloggen syns sen kanske;)

 

//Taggade Semester Tuva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0